Bugun...



Adem Turaç: Karnelerini Alan Öğrencilerimizin Yolu Açık Olsun - GÜNDEM - İnternetin Ajansı

Anahtar Parti Iğdır İl Başkanı Adem Turaç, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte karne alan öğrencileri tebrik etti. Turaç, ilkokul, ortaokul ve lise öğrencilerinin yıl boyunca büyük bir emek ortaya koyduğunu belirterek, tüm öğrencilere huzurlu, sağlıklı ve verimli bir tatil dönemi diledi.

facebook-paylas
Tarih: 26-06-2026 19:50

Adem Turaç: Karnelerini Alan Öğrencilerimizin Yolu Açık Olsun - GÜNDEM - İnternetin Ajansı

BİR YILIN EMEĞİ KARNE SEVİNCİNE DÖNÜŞTÜ

Anahtar Parti Iğdır İl Başkanı Adem Turaç, 26 Haziran 2026 Cuma günü karne alan öğrencilerin heyecanını paylaştıklarını ifade etti.

Turaç, “2025-2026 eğitim öğretim dönemini tamamlayan tüm öğrencilerimizi gönülden kutluyorum. Evlatlarımız, yıl boyunca gösterdikleri gayretin ardından bugün karne sevinci yaşıyor. Bu mutluluk, ailelerimizin ve öğretmenlerimizin de ortak sevincidir.” ifadelerini kullandı.

ÖNEMLİ OLAN ÖĞRENME AZMİNİ KORUMAKTIR

Karne döneminin öğrenciler için hem değerlendirme hem de yeni hedefler belirleme zamanı olduğunu belirten Turaç, öğrencilerin notlardan bağımsız olarak desteklenmesi gerektiğini vurguladı.

Turaç, “Karneler, çocuklarımızın eğitim yolculuğunda bir dönemi gösterir ancak onların değerini belirlemez. Asıl önemli olan öğrenme azmini korumak, eksikleri tamamlamak ve geleceğe daha güçlü hazırlanmaktır. Her öğrencimizin emeği bizim için kıymetlidir.” şeklinde konuştu.

EĞİTİME EMEK VEREN HERKESE TEŞEKKÜR EDİYORUM

Adem Turaç, öğrencilerin gelişiminde öğretmenlerin ve ailelerin büyük katkısı bulunduğunu belirterek, eğitim sürecine destek veren herkese teşekkür etti.

Turaç, “Çocuklarımızın bilgiyle, ahlakla ve sorumluluk bilinciyle yetişmesi için emek veren öğretmenlerimize teşekkür ediyorum. Evlatlarının yanında olan, onları sabırla destekleyen ailelerimizi de kutluyorum. Eğitim, geleceğimiz için en önemli yatırımdır.” belirtti.

TATİL DÖNEMİ GÜZEL DEĞERLENDİRİLMELİDİR

Turaç, açıklamasının sonunda karne alan öğrencilere iyi tatiller diledi.

Turaç, “Tüm öğrencilerimize sağlıklı, huzurlu ve güzel bir yaz tatili diliyorum. Bu dönemi dinlenerek, kitap okuyarak, yeni bilgiler edinerek ve aileleriyle vakit geçirerek değerlendirmelerini temenni ediyorum. Karnelerini alan bütün evlatlarımızın yolu açık, başarıları daim olsun.” ifadelerini kullandı.




Kaynak: internethaberajansi.com.tr




Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
HABER ARŞİVİ

Edirne Belediyesi'nin Çalışmalarını Beğeniyor-musunuz?


HABER ARA
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI